خسته ام....




















Blog . Profile . Archive . Email


حرفهای از جنس دلتنگی

                       

 

 

چقدر خسته ام از روزگار از هر روزم خسته ام از شکوه ها

از خاکیان بی وفا خسته از خویش خسته از این همه تنهایی

خسته ام از لبخند اجباری خسته ام از این روزگار پست

خدایا بدان روحم از همه دردها خسته است.

خدایـــــــــــــــــــــــــــــا چـــــــــــــــــــــــــــرا مـــــــــــــنـو نــمــیـبــریـــــــــــــــــــی . . .

خــســـــــتـــــه ام از ایـــــــــــــــــن دنـــــــــــیــــــــــا . . .

خـــــــــــســــــــــتــــــــــــه . . .

                                         



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت10:45---19 اسفند 1389
تو چرا ایقد حرف از مردن میزنی دنیا که به آخر نرسیده هیف که داخل محل کارم هستم وگرنه حسابت میرسم .
بابا یه ذره خوشحالمون کن دل آدم میگیره با این حرفات باشه خوش تیپ یع چیزی بهت میگم بین خودمون بمونه من دوست داشتم محمد داشتم ولی پا هم نداشت مهم اینه که عاشقش بودم اگه به درد ودل من گوش بدی سجده شکر به جای میاری مواظب خودت باش امیدوار باش معشوق خدا


marjan
ساعت19:04---8 بهمن 1389
fogolade bod vali hichvagt omideto az dast naded

علیرضا
ساعت17:39---6 بهمن 1389
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری به ما هم سر بزن
دوست داشتی منو با نام بهترین محصولات لینک کن و در قسمت نظرات به من خبر بده تا لینکت کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:,ساعت 16:45 توسط بایرام و سمیه| |


Power By: LoxBlog.Com